Ludwig,min söt rumpa! :D


I dag har jag varit ledig och i morgon är jag också ledig. Vad då skönt?! ;)
Jag har absolut ingen plan för i morgon.
Lovley!
Bara vara med Ludwig,de bästa!
Hade tänkt att Ludwig skulle sova i sin eget rum i dag på dagen,
men så blev de inte :p
Han sover ju ännu med oss i rummet,
dels för att han dricker välling på natten och inte sover så bra ibland.
Men nu tycker jag att han kan börja sova i eget rum,
de kanske går bättre?
I morgon kanske han kan sova på dagen i alla fall i sitt rum :)
Skulle ju vara sååå skönt om man fick sova en hel natt!
Nu ska jag snabb städa innan de blir god natt!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

När vi började söka hus, sökte vi bara på Grytnäs eller Näsbyn för att vi är därifrån. Vi uteslöt helt och hållet Djuptjärn och varför vet jag egentligen inte? Men sen så började jag smått kolla på ngt hus och så hittade jag huset vi nu bor i och vi var helt enkelt tvugna att kolla in det! Och vi stormtrivs här ute! :D lugnt, barnvänligt, nära till skola och dagis :D vi köpte huset i januari 2010, vi tog en chansning vad gäller gården. Men dom som ägde huset kunde förklara på ett bra sätt hur gården såg ut och bakgården är ganska stor. Men vi är hel-nöjda :D men jag förstår att man helst vill kolla på hus när det är mkt mindre snö ute!



En av våra grannar säljer sitt hus, hon har satt annonsen på blocket men tyvärr ingen bild! Det är det tredje huset som blir sålt på kort tid här på gatan, det har varit äldre personer som bott i dom två andra. I ena huset flyttade det in en barnfamilj, men i det andra har vi inte sett vilka som flyttat in. Dom renoverar det först, dom måste ha köpt det typ för 2 eller 3 veckor sen skulle jag tippa på.



Jag förstår att det är enklare att ha Ludwig i erat sovrum, då han fortfarande äter på natten. Men gissa hur skönt det var när vi flyttade ut Knut ur vårat sovrum! Det kändes som att vi fick tillbaka vårat sovrum och man slapp viska och smyga sig in :)

2012-01-13 @ 22:57:35
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi tack! :D misstänkte att du redan visste faktiskt ;) visst äre fint att ha huset vid vattnet :D men jag kan tänka mig att dom är väldigt populära och kanske lite dyrare? Men jag hoppas att ni hittar det hus ni söker efter :)

2012-01-21 @ 06:15:09
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0