Hmm..


Ser att de är ännu folk som kommer in varje dag för att se om jag har skrivit nåt :p
Kul! Men jag undrar vem som är så nyfiken och envis med att alltid gå in hit!

Nytt år,och nya mål som jag hoppas jag ska klara av!
Jag försöka klara av några saker som jag har funderat och inte vågat göra.
Så jag slipper oroa mig och så jag mår bättre av de.
Försöka ta en dag i taget,tänka på de positiva och helt enkelt SKITA i den del saker och personer!
Jag måste verkligen sluta försöka för mycket med vissa saker,älta saker om och om igen.
Jag vet att de inte blir bättre.
Okey,Nina?!



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag går in hit då och då, inte så ofta men lite då och då :D klart att man vill kolla ifall det uppdateras ngn gång :D hoppas att det går bra för er! Hörde att ni söker hus :) tycker att ni kan söka er hit till Djuptjärn, istället för ut till ngn by ;)

2012-01-11 @ 23:26:59
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Men det är ju jaaag som är in här jämt!! ;) och det tycker jag låter som en bra idé! Dags o börja tänka på dig själv :) kram

2012-01-14 @ 00:06:06
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0