Vill men ändå inte...


Jag vill så gärna kolla upp de,
men jag är rädd för vad jag ska få redan på.
Vet att jag tänker alldeles för mycket i bland,
så de kanske inte skulle vara så bra att kolla upp de?
Eller?
Kan vara bra att veta...
Usch,livet kan förändras så snabbt.
Kan inte riktigt fatta de.
Varför ?!
Jag kan inte gör nåt åt de,känns så overkligt på nåt sånt.
Men de är där,tyvärr.
Jag försöker tänka och säga att allt är bra,kommer bli bra
men jag vet inte.. Ska man göra så eller måste man tänka lite annorlunda?
Jag vet inte direkt om jag kan prata med nån så där som jag skulle vilja,
ingen skulle förstå?

Jag var bara tvungen att skriva av mig,ingen ide att försöka förstå.
Go natt!


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

haha ja jag antar att hårfärg sitter bra på mitt hår:P använder brilliance:P

2011-05-08 @ 21:46:28
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Theresan

i´m always here for you.

2011-05-13 @ 13:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0