Jag har vunnit en miljon,eller....


Haha... eller de känns nästan som de ;D
Har vunnit en tröja till Ludwig.
Visste att tävlingen avslutades i dag,
så jag gick och kollade snabbt vem som vann.
Såg först att de var nån annan som hade vunnit,
men sen när jag hade läst hela inlägget så
såg jag att även JAG hade vunnit! :D
Shit shit shit,säger jag bara! :D
Brukar aldrig vinna! Så jag blev alldeles pass när jag såg att jag hade vunnit!
Det gjorde då min dag,eller hur man nu brukar säga! ;)
Såååå glad! :)







Det var Knut`s snälla mamma som hade tävlingen! :)



Den här tyckte jag var så söt! :D








Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hehe näe det är lite roligt att Ludwig är lika stor som Knut :) Knut har två kompisar som är äldre än han, en på 11 månader och en på 1 år och båda är lika stora som Knut. Så jag har trott att det är Knut som är stor för sin ålder, men jag tror att det är dom andra killarna som istället är lite mindre :)



Visst vare roligt att få vinna ngt :D jag har själv vunnit ngt babytallrik och så, men inget sådär snyggt! DOm är verkligen coola tröjorna! :D

2011-04-01 @ 12:48:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Åh vad kul!! Den kmr ju passa han utmärkt! =)

2011-04-01 @ 21:00:04
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0