Så mycket att göra...


Jag borde vara i sängen nu,
men som vanligt har jag inte kommit så långt.
I veckan börjar Fredrik 14.30 och slutar 23 :/
Så de blir inte mycke tid med han i veckan!
Nån timma innan han jobbar.
Det är ju som tur bara en vecka.
De ända bra är att jag får sova själv och hela natten lååång :P
Ludwig har ännu inte börjar sova hela natten,eller längre än 2/3 timmar.
Han vaknade nu sist kl 2 och då låg han på mage när jag kom in.
Inte bra att han börjar att vända sig nu på natten också.
Busunge :P
Har så mycket att tänka på nu för tiden.
Dopet,när ska Ludwig börja dagis,va ska jag jobba med i framtiden,pengar m.m.
Tar verkligen på krafterna :/
Ibland på dagarna så blir jag yr också,ingen aning varför.
Kan även bli de när jag ligger ner på rygg,inge trevligt ;/
Nä,nu ska jag gå och sova.
/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0