Mindre än 12 timmar!


Jag hade kunnat gå och sova för lääänge sen.
Har suttit här framför datorn och bara sett på onödiga sidor.
Jag borde gå och sova,
så de inte blir stressigt i morgon.
Måste packa till mig & Ludwig,duscha,äta,hinna vara med Ludwig m.m.
Jag & Fredrik ska ju till Pite havsbad och sova där en natt.
Varför har jag inte tagit mig i säng ännu då?
Jo,jag sitter här och tänker på hur jag ska klara mig utan Ludwig en hel dag!
Saknar han redan innan vi ens har hunnit fara iväg!
Jag hoppas de blir fullt upp hela tiden,
så jag inte hinner tänka på/sakna han!
Redan klockan 11-12 tänkte vi börja rulla iväg.
Mindre än 12 timmar alltså!
Okey,om jag ser de så här:
Om jag går och sover nu så blir jag kanske piggare,
så hinner jag träffa han liiite mer! ;p
Kör på de!
Go natt!



Hur ska mamma klara sig utan dig?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0