Hur ska de gå?


Jag,Ludwig och Sarek är i överkalix,
hos mormor och morfar (Ludwigs då ;D )
Ska bli spännande och se hur han sover i natt!
Han somnade klockan 20 ?
Och vaknade och åt för en halv timme sen.
Jag hoppas han inte vaknar allt för mycket!
Vet inte alls hur mycket mat jag har,
och inte kul att behöva springa ner och göra mat till han :S
Tur att de bara är en natt i allafall!
Jag och Ludwig har passat på att bada badkar tillsammans,
för första gången! :D
Allt gick bra,
men sen i slutet när jag satte i oljan
då blev de halt!
Gu,vad svårt de var att hålla i han!
Så rädd att tappa han och att han skulle fara under vattnet :S
Som sagt,de gick bra! :)
En fisk i vattnet är han då inte,
mer en björn som försöker fånga en fisk!
Han skulle äta/tugga på sina leksaker hela tiden :)
Vad har vi hunnit med att göra här då?
Hmm...
Inte så mycket mer,bara varit :P
Var ut med Sarek nu innan man ska sova.
Är de kallt ute eller är de SKIT KALLT!?
Gick en snabb vända,
när jag kom in kollade jag hur kallt de var.
- 26!
Inte konstigt de var kallt, jag trodde de var - 16 när jag gick ut!
Just ja,håller på och går i genom en massa foton som jag har här också.
Några tusen! De blir nog att fixa de hemma i stället.
Sova är lite viktigare just nu ;)
Vi har ju en bärbar dator/laptop ja va man nu säger hemma,
och här har dom en "vanlig" dator med ett tangetbord!
Så skönt att skiva! Skulle kunna skriva i evigheter med de här! :D
Mina fingrar är kära i de ;D haha
Nä,om man skulle ZzzZzz?! :)
Men först ska jag bjuda på nån bild!




Överkalix











Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vad mysigt att ni åkta iväg en liten sväng :D

2011-02-13 @ 15:47:44
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0