ARG!


Hela morgonen har jag hållt tjorva med en parkeringböter som jag har fått!
De stod att jag skulle ha varit i haparanda den 18 januari och parkerat fel på
två olika vägar! Har inte ens använt bilen på flera månder och sönder är den också!
Så jag mejlade dom,för dom har ju inget telefon nummer att ringa till om sånt!
Skit dåligt! Och så när man får svar av dom så har dom skrivit fel adress!
Så då visade sig att vi har fått böter för att vi har parkerat på besöks parkeringen
här vi bor! Och vi får parkera där för vi har två bilar! Less!
Ringde då till hyresvärden och fixade allt.
Han ville bara ha fakturan, så skulle han ringa till securitas och fixa de.
Men ändå,så less och arg för de!
Hela dagen blir ju förstör när man ska hålla på med de!
Skit dag!
Plus att Fredrik jobbar över som vanligt
och de finns inge mat hemma! ;(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0