Sverige - Finland



Ta 3 betala för 2! ;) Faller näääästan alltid för de! haha


De här fick Ludwig i dag när vi var till haparanda / finland + ett gosedjur/skallra från ikea :P
Jag som egentligen inte skulle handla kläder till han,
men hur kan man inte låta bli?! ;)

En liten kul grej som hända på ikea,eller kul och kul.
Jag tyckte de var kul i allafall ;D Ludwig började skrika HÖGT
och inte nog med de,de var tjejskrik!
Så de gjorde riktigt ont i öronen! Är såna dagar just nu,då de är poppis och skrika! ;)

Men jag säger bara en sak,
SOMMAR NU TACK!
Det är så jobbigt när man måste ta av ytterkläderna när man kommer in,
och sen börja ta på dom sen när man ska byta affär m.m.
Vi kom in på skopunkten,Ludwig somnade.
Jaha,då var min syster klar där så då skulle vi byta affär.
Inte kul att väcka han och börja klä på han för att sen ta av han igen :/

Nä,nu måste jag gå. Fredrik ska ha datorn.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0