Måndag



Vårat vardags/tvrums fönster!




Jag kom i säng kl. 3 i går! Får inte hända i dag, dåligt! ;/
Jag och ludwig vaknade till sist kl. 11-12.
Steg upp i tid för vi skulle vara hos BVC kl. 14.
Men jag är så dålig på tider och planera, så vi fick stressa som vanligt i slutet.
Eller ja, de blev ju jag som fick stressa :p
Bvc gick bra. lille man är 62 cm lång och väger 6,1 kg.
Ingen liten baby jag har mer :p
Känns då verkligen när man måste gå och bära omkring han när han är kinkig :P
Då måste man gå runt med han och visa han saker och man får inte stanna länge vid en sak.
de ska gå snabbt allt :p
Efter BVC blev de att besöka min farmor på sjukhuset en kort stund.
Lämnade tillbaka hyr filmen på ica innan vi for hem.
Mata Ludwig och sen kom fredrik.
Då var de bara att fara och handla.
Fredrik,Ludwig och Sarek gick på promenad medans.
Och för en gång skull har jag lagat middagen. Lasagne! Mamma Nina gilla! ;)
Sen har de bara blivit lite städande och plockande,medans tv är på.
Nu ska jag väl försöka ta mig till sängen om ett tag!

Ingen bild på Ludwig i dag, ni blir väl less? :P


/ Nina


Kommentarer
Postat av: Jannika

Haha ja precis:P skönt att ni fick sova lite längre iaf!:)

2010-09-21 @ 10:09:32
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Nä alltså jag mena att dom negativa anonyma kommentarerna oftast kommer från kalix. :)

2010-09-21 @ 14:34:11
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad har hänt när farmor ligger på sjukhus? kram

2010-09-21 @ 22:40:29
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0