Fredag!

Sitter hos mamma och pappa nu.
Vi ska sova här i natt,eller ja jag,Ludwig och Sarek ska sova här hela helgen.
Fredrik ska bara sova här i natt,sen ska han i väg på fiske äventyr.
Jag hoppas Ludwig är snäll med mig i morgon natt och vill sova lääänge ;p
I går blev de sent för mig :S Killarna (Fredrik,Ludwig & Sarek) gick och sov tidigt.
Så jag städade en massa medans dom sov. Kom i säng kl. 1?
Men låg och läste till 2. Ludwig brukar vakna 2-3, så jag låg vaken ett tag extra
för jag trodde han skulle vakna och vara hungrig. Men icke!
Så klart sov han länge just den natten! Han sov till kl. 4! Typiskt! :p
Nå ja,ska väl försöka komma mig i sängs snart.
I dag känner jag mig då trött!
Blev ju ingen sovmorgon för oss i dag ;/
Efterkontrollen var på schemat !
Och den gick bra! :)
Nästa vecka på onsdag gäller den andra kontrollen!

ZZzzZZzz....




Överkalix!


/ nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0