Tisdag

 Dålig natt igen!
När vi ska natta han går då konstigt nog bra :P
vi började ju för 3 dagar sen,
första kvällen var han gnällig.
Men inte i går eller i dag :)
Ska gå och sova snart
så orkar man lite bättre inatt
när han vaknar varje timme ;/
Vet inte va han vill när han vaknar egantligen?!
Kan han inte sova ordentligt eller?
Bad fredrik göra ersättning i natt
men när han väl skulle ge han så åt han kanske bara 5 ?!
Och sen somnade han ?
Har prövat nappen,men han skriker bara ännu mer :S
Ja ja,får se hur de blir i natt :P
/ Nina



Härliga Ransarån! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vi har oxå Barbro :) vad tycker ni om henne? Jag tycker att hon är ganska gullig, men när det kommer till mat så gillar jag inte hennes åsikt! När vi var till henne när Knut var tre månader så ville jag prata om smakisar, men då sa hon typ att det ska vi inte börja med först 6 månader och bla bla bla! Så jag ringde sen och prata med Magdalena istället och hon var hur positiv som helst! Har pratat med henne nu istället när det gäller maten. Så vi får väl se vad Barbro säger på fredag när vi ska dit, jag ammar ju nästan ingenting och förra gången vi var så helammade jag han :P hehe :P



Vi var och tittade på barnvagnar på Jala, men gillar inte riktigt personalen där, jäkla surfinnar :P vi fick ett bättre pris på våran emmaljunga på barnens hus än på Jala, men då hade vi med oss pappa som var riktigt bra på att pruta ;) men jala tror jag i snitt är billigare än barnens hus!



Det är bra att nattningen går så bra! :) på natten när han inte äter ngt, han verkar bara vilja snutta! Sådär gjorde Knut mkt förut! Men det minskade tills det var nu två gånger per natt (som jag då fortfarande trodde att han var hungrig). Testa lägg honom på sidan :)



Jag var ut på annandan ifjol, med en liten liten mage :) men vi var inte så länge, tror vi gick hem vid kl 23 bara för att det började bli så trångt och jag ville inte trängas med folk och min stormage! Så jag är hur sugen som helst på att gå ut!



Jo det finns ju risk att du kommer att sprängas om du inte pumoar när du kommer hem från krogen ;)

2010-10-26 @ 22:38:39
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: syrran

Hahaha fan va snyggt hår !;))

2010-10-26 @ 22:58:16
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Näe vi började nu när Knut blev 4 månader, på fredag har han fått smakisar i 4 veckor :) hehe joo det finns ju risk att Barbro blir lite chockad över att jag börjat mata han så mkt ;)



Ojj kommer inte ihåg hur mkt vi gav på vagnen! Vi köpte den i februari! Men vi fick den för 100 kr billiagre än på Jala! :D det är bra att ha en pappa som kan pruta ;) men kring 7000kr var det har jag för mig iaf? 7200kr kanske?



Plötslig spädbarnsdöd gäller bara när dom ligger på mage, dom får ligga på sidan. Men det är bra om man lägger ngt framför så att dom inte åker över på magen. Knut älskar verkligen att ligga på sida, kanske har ngt med att göra att när jag var gravid låg jag alltid på sidan, nästan på magen! :)



Om jag går ut så tror jag att jag ska dricka 2 eller 3 cider, för druckit var det ändå längre sen som jag gjorde! Blev ju gravid i september, så det är över ett år sen som jag drack! Gissa om jag är lite sugen ;) men jag hade inte alls tänkt dricka mkt :) men jag funderar även om jag ska vara nykter, för då kan jag ta bilen! ;)



2010-10-27 @ 19:47:50
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0