Onsdag

Ännu en nattning som har gått bra! :D
Han fick mat & sa god natt.
Gick ut och väntade utanför dörren,
trodde ju han skulle börja skrika på en gång.
Men inte ett ljud!
Efter en timme kom de ;D
Satte in nappen och gick ut,
men inget ljud från han!
Och han sover än :)
Han har sovit 3 timmare snart?
Nätterna är kanske inte så bra ännu.
Han har vaknat varje timme! :/
Men jag vet inte om han är så hungrig.
Skulle ge han mat en gång
och då hann jag bara sätta han på sidan.
Så sov han!
De går bättre på nätterna för mig i alla fall.
Jag är van nu :)
Men på fredag ska jag få sova en hel natt!
Wiho!
Inte gjort de på 3 månader!
En rolig sak som hände i dag,
var när jag skulle söva Ludwig.
Han hade nappen i munnen,
och på nåt konstigt sätt så for den lodrätt.
Så den tryckte upp näsan!
De såg så roligt ut!
Men han fixade sen ! ;)
De var allt för mig!
Nu ska jag sova,om jag kan!
/ Nina





Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi söta killen! :)



Ojj det låter som ett jättebra pris om ni fick med en åkpåse oxå! :D



Vad skönt att nattningen går fortsatt bra :D snart kommer han nog att sova bättre på natten oxå, bara han får in rutinen att han inte ska komma upp flera gånger per natt. Så var det nog för Knut, han hade rutin inne att komma upp och äta 2 gånger per natt fast han inte behövde :)



Jag är såååå supersugen på att gå ut! Men jag har ingen att gå med! Andreas och hans kompisar lät väl inte så supersugna på att gå ut =/ men dom kanske hinner ändra sig innan lördag! håller tummarna för jag är verkligen redo att gå ut, jag är redo att lämna Knut :D jag tänkte att om jag lyckas gå ut, så väntar jag tills han gått och lagt sig mellan 19-20 och sen när han somnat så springer jag ut genom ytterdörren och börjar parta :D

2010-10-28 @ 10:05:08
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0