Kläder!

Nä,nu ska jag sätta mig och se på kläder på H&M.
20% på barnkläder så de är bara att passa på!
Inte så ofta H&M har de.
Har fått igenom alla Ludwigs kläder.
Tagit bort alla 56 och nån 62.
Fast jag tror jag kunde ha tagit bort lite mer av 62,
men jag måste testa dom på han först och kolla.
Han har en hel byrå med kläder full,
så de var några kläder att gå igenom!
Min lilla bebis börjar redan bli stor! ;/
Inte länge han var liten.
Han vill inte alls mysa och ligga på magen som förr.
Nä,nu ska ha han sitta upp om han ska vara i famnen nästan hela tiden!
Får hoppas han vill mysa mer sen när han blir lite äldre ;)
På lördag gick jag ut och festade lite.
Men jag tyckte jag nästan hade kunnat stanna hemma.
Var roligt innan man gick ut,
men när man väl var ute... nä,inte kul!
Så lite folk & dålig musik!
Spydde innan jag gick och la mig, fick hålla på och pumpa ut mjölken och
så kunde jag ju inte amma Ludwig.
Inte kul! ;/
nu ska jag titta på kläder så jag kan gå och sova!
/ Nina


Min söt unge! :)




Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

så jäkla söt ^^,

2010-10-12 @ 19:20:55
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0