Fredag



I går somnade man efter kl. 4!
KUL!
Kom i säng kl. 3 sen kunde jag inte sova,
men sen när jag höll på somna så vaknade Ludwig och skulle ha mat.
Och för en gång skull så somnade han inte om direkt efter han hade ätit.
nä,så klart just då skulle han vara vaken ett tag ;D
Han somnade ändå ganska snabbt sen.
Ska väl försöka komma i säng lite tidigare ;D
Tänkte fara till luleå i morgon och köpa kläder till Ludwig och julklappar ;D
Skulle vara så skönt att inte behöva tänka på dom när alla andra är så stressade över dom :P
Får hoppas de är bra väder,så de inte är så halkigt.
punk slut!




De här tänkte jag köpa i morgon! :)
Han kommer bli så söt i mössan!


God natt! :)


/ Nina


Kommentarer
Postat av: Jannika

Nä hon har gjort det den senaste veckan eller så, men nu har det slutat igen.. Hon måste ha en växt-spurt!:P Hon har bara ätit på natten i korta perioder,när hon va ny så år hon i typ, tre dagar.. sen slutade det. Nu kanske hon vill byta en blöja eller något vid tre. annars sover hon igenom hela natten!



Men jillian har ALLTID varit pigg annars, hon är ju uppe hela dagarna typ? två "långsömns" tillfällen vid lunch och en på eftermiddagen, annars är hon vaken. knäppa bebis:P



Sitter uppe nu å väntar på att dom ska vakna:P haha altså jillian och hennes pappa... sömntutor:P

2010-10-16 @ 08:22:21
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Den där mössan har jag oxå tittat på och velat köpa :D hittade ni den? :D



Jag läser en kurs som bara är typ 4 veckor, så den är liten och snart färdig :) får väl se om jag får ihop ngt examinationsarbete!



Jag började ge Knut smakisar precis den dagen som han blev 4 månader :D och han älskade det! Och nu hare gått med bara farten! Han ammar nästan ingenting! När han vaknar ammar han, sen sover vi, sen får han gröt-frukost (mellan 9-10), sen får han lunch majs eller ärtor eller ngt sånt (mellan kl 12-13), sen äter han middag samma som lunchen (mellan 16-17), sen äre kvällsgröten (mellan 18-19) och sen äre sängen! Ibland ammar jag ngn lunch eller middag om jag inte har med mig ngn mat åt honom :) ganska skönt faktiskt att inte amma! :)

2010-10-16 @ 19:49:03
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag försöker iaf ha fasta tider, känns som att det blir lättare i framtiden om man har fasta tider :) det är mkt lättare att ha fasta tider nu när han äter vanlig mat, istället för amma, lite lättare att kontrollera då :)



Enda nackdelen just nu med att inte amma är att BRÖSTEN GÖR ONT! :P dom blir stora som handbollar och fulla med knölar som gör ont ont ont! Får pumpa för att det inte ska göra ont och för att kunna sova :P

2010-10-16 @ 23:49:38
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0