Fredag!

Åh,jag kan inte bestämma mig om jag vill beställa kläder.
Om jag ens behöver de?!
Såg att en topp jag ville ha,hade blivit ännu billigare!
Svårt att hålla sig borta då :P
I morgon blir de kanske haparanda/ikea.
Dom har fått in den där skoförvaringen jag ville ha :)
Slut sist jag var där. Men de är inte så lockande att köra dit!
Även om de bara är ca 30 minuter!
Min syster har kommit oxå,hon ska och festa i morgon här i kalix ;P
En kompis har frågat om jag vill komma ut och festa, men har inte bestämt mig än :S
En bra nyhet är ju då att Ludwig har börjat ta nappen liiite mer,
även om jag ger den ;P Den stannar ju inte så länge i munnen,
men han tar den i alla fall :P
Han har även börjat att gå upp i brygga när han ligger på skötbordet :P
Och när han ligger på magen så har de blivit lite andra rörelser oxå.
Benen åker inte upp i luften lika lätt nu! Haha :p
Nu ska jag fundera om de blir kläder till mig eller ej!

/ Nina




Lite suddig bild,men han var så söt ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Knut har ätit puré en vecka och det har gått superbra hittils :D han verka äta allt jag ger honom :D



Jo jag har aldrig någonsin tränat, är en helt och hållet nybörjare :D du kommer nog igång snart du oxå ska du se :D och när du väl kommit igång, går det av bara farten!



Vad roligt med en festkväll! Du kan ju alltid fara dit och bara vara en timme eller två och sen gå hem tillbaka till Ludwig :) kan vara skönt att få vara "ledig" en timme :)

2010-10-08 @ 23:06:47
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag och Knut har nog inga speciella planer för helgen! Bara vara här hemma och gå på ngn promenad, som vanligt :) joo Andreas jobbar borta, så han jobbar en vecka och sen är han ledig en. Det är ju skönt den veckan då han är hemma, men avskyr veckan då han är borta! =/

2010-10-09 @ 11:39:56
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Amanda

Gud så söt. Vilken liten solstråle till nallebjörn. ^^

Jag har också en ludwig hemma så måste säga att det är ett fint namn han har fått. :)

2010-10-10 @ 12:38:32
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jannika

ja jag blir så rädd varje gång hon hostar:(

2010-10-11 @ 07:59:30
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0