Torsdag

Jag är så dag vild nu för tiden!
Måste hela tiden fråga va de är för dag!
Inte för att de kanske spelar nån roll,
när jag är hemma hela tiden
och har inga tider att passa.
Men tvn väntar inte på mig alltid :p
Det är bara nåt program jag följer.
Jag är verkligen expert på att oroa mig i onödan!
Har redan börjar oroa mig när Ludwig ska börja dagis.
Är som om jag måste oroa mig för nåt hela tiden ;p
Nä,ska försöka trolla bort dom tankarna! Usch!
Har ju öppnat 3 nya affärer.
Tänkte kanske fara och titta i morgon :)
Nu ska jag gå och sova själv.
Skönt :D
/ Nina



min gooooooounge!
älskar dig såå!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi näe inte behöver du ju börja oroa dig för dagis redan :) haru sökt dagisplats? Det gjorde jag när Knut var 2 veckor ;) hehe ;)



Jamen jag vet! Dom växer som ogräs! Imorse på lokalnyheterna visade dom en nyfödd bäbis och jag kan inte fatta att Knut varit sååååå liten! :D

2010-11-19 @ 11:55:13
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0