Tisdag

Tisdag är de i dag, inte onsdag som jag trodde
när jag satt mig och skulle se tv :P
Kom ju fel program ;D haha
Min syster är ännu kvar här.
Så skönt att hon är här!
Men i morgon skulle hon väl hem :S
Då blir de bara jag,Ludwig & Sarek på dagarna!
Tänkte kanske ta en tur till mamma och pappa i morgon,
men får se i morgon hur de är :P
Och jag som skulle börja med julklapparna i tid!
Har jag börjat med dom?!
NÄ!
Är redan november nu också.
Tiden går alldeles för snabbt!
Ludwig är redan 3 månader.
När vi busade i dag så lät han ganska högt mitt i allt,
han blev lite paff när de hände :p
Han visste nog inte att de kom från han ;p
Sovandet går också bra.
På dagen är de bara ge han nappen och snutte,
så sover han nästan på en gång!
Vaknadet en gång i timmen är de oxå slut på!
Var nog bara en utvecklings period som Barbro på BVC sa :)
Inte roligt när de är så ;D
Nä,nu ska jag gå och sova!
/ Nina




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag hoppas att det gått bra iaf, får väl se imorgon då jag har seminarium på det. Håller tummarna för att det går bra!



Knut har hittills inte fått ngn burkmat, men det är lite svårt det här med kött. Grönsaker och frukst har gått hur bra som helst. Men jag testade göra köttfärs och den gillade han inte! Så nu får jag se om fisken går bra, funkar inte den så ska jag köpa burkmat åt honom. Men bara köttet, för potatis till köttet kan man ju koka själv enkelt :)



Vad skönt att han inte vaknar varje timme längre! Och jättebra att kvällsrutinerna funkar så bra :D Här tycker jag Knut börjat sova sämre på dagarna igen....... men nu har jag bestämt mig för att inte vagga honom ngt mer! Så nu när vi lägger oss i soffan så skriker han och då får han fortsätta skrika tills han somnar.... inte den bästa metoden, men är så less på att vagga honom till sömns =/ och han börjar ju bli ganska tungt oxå, över 8 kg väger han ju.... första gången skrek han 8 minuter sen somna han, andra gånger skrek han bara 5 minuter och sen har det blivit kortare och kortare men så helt plötsligt igår så skrek han länge igen.... jäkla skitunge :P fattar inte att han ska ha så svårt att somna på dagen! När han var liten somnade han ALLTID i sittern av sig själv!

2010-11-03 @ 06:54:15
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0