Onsdag

Så trött!
Jag blir galen när Ludwig vaknar hela tiden!
Fredrik är borta i helgen så inte blir de att sova en hel natt på länge ;/
Förut när vi la han kl. 21 så kunde han sova till 24 - 1 innan han åt första gången.
Nä,nu skitar han i dom tiderna och äter mycket tidigare!
Hinner inte ens gå och lägga mig så ska han äta.
Jag hoppas hoppas hoppas att de blir bättre snart!
Vet inte vad jag gör i bland på nätterna, så trött! :S
När han var "mindre" kunde han ju sova 4-5 timmar i sträck!
Gav han gröt i dag innan vi la han,men inte hjälpte de!
Han skulle ha "mamma mat" innan han somnade,
och han hade bara sovit en timme så skulle han äta igen!
Har försökt stoppa in nappen,men icke ;/
Dessa växtperioder :S
Inte så mycket man kan göra väl förutom att vänta tills de går över.
Nu ska jag se lite tv, Fredrik bokade tvn i kväll
men nu sover han så nu kan jag se :p
/ Nina



goooo  unge! :D


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Plus att när det är såhär kallt så behöver man inte känna skuldkänslor för att man inte går ut ;) det gör absolut inget att man inte sätter foten utanför dörren! ;)



Joo det är bara att byta om man inte trivs med den man har :D för han vi hade först, alltså han pratade ingenting med oss eller med Knut och gjorde bara det han skulle och sen gick han! Han svarade inte ens direkt på våra frågor heller! Så jag sa direkt till barbro att jag vill inte ha honom nå mer!



Jo vi ska köpa ngn julklapp till honom, jag har hunnit köpa en leksak till honom redan ;) men vi tänkte nog inte köpa leksaker eller kläder, vi RÄKNAR med att han får det av alla andra! Så vi funderade om vi kanske ska köpa möbler eller inredning till hans rum. Men vi får se hur vi gör :) ni då?



Ja jag älskar att höra Knut skratta :D MEN jag är inte så duktig på att få honom att skratta.... andreas får han alltid att skratta men inte jag! =/

2010-11-25 @ 14:21:15
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0