Lördag

I dag har jag fixat så Ludwig kommer med i tidningarna! ;P
Måste komma ihåg att köpa tidningarna.
I dag har jag sovit till kl.9!
Så skönt att sova en hel natt!
Nog för att jag vaknade kanske en gång kl. 6,
när jag hörde att Ludwig hade vaknat och var hungrig.
Och i natt blir de samma, skönt! :)
I morgon blir de att fara till mamma och pappa,
när de är fars dag!
Får se när vi börjar rulla i väg dit :P
Ludwig hade fått lite kläder,
mamma hade varit i sthlm och handlat :)
Nä,nu ska jag gå och sova.
Ska inte slösa bort sömn nu!
/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi vilken gullegris :D



Joo det är hårt att sova i den sängen utan bäddmadrass!



Jag har testat snuttefilten (linnet ;)) på morgon, men det funkade inte =/ han fattar inget... så jäkla trist, eftersom att det funkar så bra med Ludwig =/

2010-11-14 @ 11:02:16
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0