Godkänd!


Har nu äntligen varit hos barnmorskan. Blodvärdet var bra, tur de! Måste då säga att de gör mer ont att bli stucken i fingret än i armen! Men jag klarade ju av de i allafall ;) Allt annat var då bra som vanligt. Lillen sparkade, när vi skulle lyssna på hjärt ljudet så de tog ett tag innan vi fick höra de :p
Han har varit lite lugn dom här sista dagarna, så jag frågade barnmorskan om de ska vara så.
Och de skulle de nog tydligen, han sover så mycket nu för han ska samla på sig fett. Så nu kan jag vara lugn, och inte ligga kvar i sängen såå länge varje dag bara för att vänta på att han ska sparka :)
Men jag måste ändå ta 2 tabletter varje dag, inte roligt! Så dålig på att hålla koll på dom!
Sen har man varit och snabb handlat till sjuklingen här hemma som oxå bara sover nästan ;)
Har sett A walk to remember på tv, och jag kan säga att jag grät mig igenom halva filmen.
Klarade verkligen inte att se rysare och kärleks filmer just nu :p
Nu ska jag göra nån nytta. Borde ta en bild på magen, men de är inte de lättaste att göra de själv!
Fattar inte hur en del gör när dom ska fota magen :p

Nu nytta :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0