Toppen dag! :)


Dagen började med att jag vaknade kl. 11, låg i sängen ett tag som vanligt och spelade spel på mobilen :P Duschade & åt, for sen till barnmorskan. Kollade blodtrycket på mig, vägde mig och sen lyssnade på lillens hjärtljud. Han sparkade en hel del då :p Mätte oxå magen då, och allt var bra. Tur de! Ska dit igen den 26 april?
Efter de får jag och hämtade ut mitt och Fridas Hm paket, tankade, beställde mat på myggan och for hem.
Städade snabbt upp lite innan Frida och Robin kom. Har varit på EMs tjejkväll i ca 1 1/2 timme :P Men de lönade ju sig. Köpte en ljuslykta och vann ett pris ;) Första gången kanske på 22 år man vinner nåt? ;)

Riktigt bra dag! Lyssnar på lillen där inne, fått kläderna hem, vunnit pris & hittat mina nycklar som varit borta i MÅNADER! :))


 nu blir de annat :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0