Onsdag


Kom nyss hem från kalix, varit och löst in trisslotter,köpt en dörr skylt, köpt balsam, postat brev och köpt frimärken. Resten av dagen bli de väl att städa upp här lite, kanske dammtorka lite?
Gå i genom alla baby kläder. Ska till luleå i morgon, så jag tänkte handla liiiite baby kläder. Vill ju ha nåt oxå som jag köpt själv :p Har varit på tradera, och kollat lite. Hittade 2 plagg som jag fastnade för, helt nya :p Bara jag får dom så :) En var en grå body där de står mum rocks ;) I like it!
Ett babygym tänkte jag oxå söka efter i morgon.

I morgon börjar vi på vecka 23 :p Sakta men säkert går de fram!
ca 4 månader kvar, är de mycke eller lite?
Alla verkar tycka att de är lite, men de känns då som evigheter dit :S

Nu blir de att vila magen lite, innan jag börjar med nåt annat :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0