Lördag

Klockan är snart 17! Känns då verkligen inte som de. Vet inte vars tiden tog vägen på morgonen.
Tog en paus mitt i städandet, diskandet & tvättandet! Vilket var inte så bra, för nu blev jag så trött! ;/ Lite musik så kanske man blir pigg igen?!
Ska försöka ta tag och fixa i barnrummet lite, så mycket grejer där att jag inte vet vars jag ska sätta allt!
Alla barn saker är nu ner plockade i massa lådor,men de får dom vara några månader till. Ska ta en byrå av mamma och pappa som jag ska måla om. Vit blir de så klart ;) Tänkte ha baby kläderna där! Men skulle vilja att de blir lite mer vår , innan jag börjar dra hit den :p

Vår ja, när kommer den? ;/ Tycker de bara bli mer och mer snö här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0