Måndag

I dag har man sovit till ca kl. 12! Skönt!
Inte många dagar kvar nu! Så jag passar på att sova,
kan ju börja när som hellst!
I morgon blir de ju inte sov morgon då.
Ska ju vara i sunderbyn kl. 8.30.
Så måste väl börja åka 7 nånting!
Och så måste jag ha hunnit duscha på morgonen oxå.
men jag får ju inte äta, så om jag stiger upp 5.30.
de borde ju räcka! nervös nervös...
Och nu kom jag på att jag har ju inte packat den där j*vla BB väskan!
Bara lillen klar! Så tråkigt och packa!
Först måste jag packa upp de jag hade med i helgen,
och sen kan jag packa. BORING! ;/
Dagens schema är nog packa upp,packa ner & städa!
Och försöka vara ute lite i solen utan att man sväller upp! ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0