BB väskan?!

Vad har man hunnit med i dag då?
Städat, fixat med lite papper, lämnat tillbaka filmen, hämtat fredrik,lagat mat m.m.
Och nu tänkte jag få packat den där BB väskan, och jag tycker de redan är tråkigt! ;/
Hatar att packa! Har försökt skriva en lista vad jag ska ha med mig, fredrik får packa sin väska :p
Kommer nog ha 1000 onödiga saker som vanligt när jag ska packa! ;p
Får sätta alla sakerna i babyrummet tills vidare för jag behöver väskan på torsdag när vi ska fara till mamma och pappa över midsommar :p
Ingen som har lust att komma och packa ihop alla sakerna till mig?! :p
Och vad lillen ska ha me?! De blir nog de svåraste!
Inte varje dag man packar till bebisar! Nå ja, nåt ska jag väl få ihop! ;)
Resten av kvällen tänkte jag hoppa in i duschen och sen ha ett litet hemma spa!
Konstigt nog mår jag illa när jag duschar på morgonen,
så de ska bli skönt att duscha nu på kvällen utan illamåenade!
Packa var de nu ja!



Gosedjuren väntar på sin prins i sängen! ;)


/ Niiiiiiina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0