hmm?!


Och jag som trodde att duscha i går skulle lugna lillen i magen, haha! de gick inte alls de!
Och jag som trodde att jag skulle gå och sova tidigare i går, haha! klockan blev väl 3 innan jag somnade?!
Solen skiner nu,och de har den gjort hela dagen! Har försökt sitta i solen, men de blir
alldeles för varmt för mig! usch ;/
Men nu går de bra att sitta ute,alldeles lagom för mig. plus att de blåser lite oxå! :)
Vad ska man göra nu då? Kanske man ska fara och tanka bilen och överraska fredrik när han är och fiskar?! hmm
eller ska man titta igenom bb väskan? Har ju slängt ner massa saker/kläder i väskan, men
vet inte riktigt om jag har kommit ihåg allt.
Eller ska man städa klart garderoben? Hade väl 2 hyllor kvar att gå igenom?
Eller ska man bara sitta/ligga och ta de lugnt? Lite trött är jag känner jag ;/




/ nina


Kommentarer
Postat av: carrå - 19 år och gravid

Ja man kan ju alltid hålla tummarna :). Har du haft några känningar än då?

2010-07-06 @ 20:05:45
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0