BF + 6

Då har man varit till barnmorskan i dag.
Lillen är ännu löst med huvudet.
Så vi ska fara till sunderbyn på koll,
när vi har fått tid.
Kunde vara så att jag är för liten i bäckenet ;/
Så kejsarsnitt kan de bli.
Skulle vara bra om man kunde spola fram tiden lite,
så får man veta hur allt slutar :p

I natt var då ingen underbar natt för mig,
migrän! Usch!
Spydde och mådde skit! ;/
Till slut somnade jag väl vid 4 - 5 tiden?
Får hoppas att natten blir bättre i dag!

Städa upp lite i köket nu och så blir de tv ?!

/ Nina


Kommentarer
Postat av: Soppe - Nicole's morsa

Haha jo, men jag hade nog redan bestämt mig omedvetet. ;P



Lider med dig, vet hur det är att gå över tiden. Jag gick 9 dagar över tiden. Hoppas det snart är dags för dig.

2010-07-20 @ 19:36:46
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Postat av: Alexsandra- 3-barnsmamma

okok men de är ju inte alltid de fixerar sig.. de ska nog gå bra vilket sätt de än väljer som du ska föda på jag har gjort två snitt nu ett sövt o nu ett planerat.. Jodå de går bra nu har haft lite ont här o var men är så de är ju efter ett snitt el en vanlig förlossning :)

med er annars då?

2010-07-21 @ 11:06:43
URL: http://alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0