Ont i huvudet!

Trött och ont i huvudet!
Men än ska jag inte gå och sova.
Tänkte städa upp här lite,
som vanligt är de kaos.
Har bestämt nu att vi ska föra ut lite saker till förrådet.
Saker överallt här!
Förresten nån som vet nåt bra knep för att spara pengar?!
Är verklligen usel på att spara pengar.
Jag kan lägga undan pengar,
men jag är mycke bättre på att använda upp dom på fel saker!
Nä,jag hoppas vi får de vi önskar i julklapp.
På så sätt sparar vi ju lite pengar?!
Nä,nu ska jag snabb städa här innan de blir SÖMN!

Försökt göra om bloggen också,de blev väl okey :p

/ Nina


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Näe jag har tyvärr inget tips på hus man sparar pengar! Här tömmer vi vårat sparkonto nästan direkt det är pengar där =/ jag vet inte hur vi lyckas! :P



Vi skulle aldrig lyckas hålla honom vaken till kl 21, han är nog trött om man lägger honom kl 19.30. Det skulle vara perfekt om han bara skulle lära sig att sova ngn timme xtra! Det skulle ju vara jätteskönt de :)



Gillar han inte gröten heller? Den brukar dom ju gilla. Men vad han är kräsen! Du har för god mammamat! ;)



Jag ska bara jobba idag oxå :) men jag hade gärnat sluppit det just nu, Knut har vaknat två gånger inatt och jag kände mig sliten när väckarklockan ringde! Men när jag väl kommer på jobbet så är jag väl uppe i varv igen :)

2010-12-15 @ 06:02:44
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Designen blev skitsnygg - fast det gröna texten i inlägget var lite jobbig att läsa för mig som har dålig syn. :P

2010-12-15 @ 21:28:19
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0