Och vi fortsätter med framkallingen!

De har ännu inte laddat över alla bilder!
Kommer ju ta 3 dagar totalt innan jag har fixat bilderna på sidan!
Jaja,jag har ju tid.
Då Ludwig är snäll ;)
För han har verkligen inte varit nöjd i dag.
Speciellt nu på kvällen,
han brukar ju gå och sova kl. 21.
Men klockan var 20,
så vi tänkte att han skulle bli nöjd me att gå och sova.
Av med kläderna och blöjan,
så fick han vara fri ett tag innan han skulle sova.
DÅ blev han glad,han gillar verkligen att vara naken :P
Han är lite rolig ibland ;)
/ Nina



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Knut tackar :D



Vad använder du för sida? Det tar så lång tid, så jag vill nog undvika den när jag väl ska börja!



Jo det är lika spännande varje gång! Nog blev det säkert rätt mätt :)



Har ni några planer inför helgen? Här blire bara att slappa ;)

2010-12-02 @ 11:19:17
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hoppas att du fått framkallt bilderna nu då! :) jag tror inte att jag kommer att välja den sidan, för jag kommer att framkalla säkert minst 1000bilder! Och inte ids jag vänta 3 dagar på att få skicka in dom!



Vi har en svart divansoffa som vi köpte i Sunderbyn på skinnexpo :)



Vad roligt att gå och se på Magnus Bethner! Var inte han nyss i Lule? Alltså typ ifjol :) hoppas att han är bra! :D jag och Knut ska inte göra så mkt, ikväll tänkte jag gå och träna :D men annars bara lata oss ;)

2010-12-03 @ 14:40:52
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0