Nu har dom kommit!

Nu har alla bilderna kommit!
Nu ska man bara sätta in 1003 bilder i ramar,fotoalbum m.m. :P
Ska bli så kul!
I alla fall Ludwigs album :)
Ska använda lite färgglada papper och klistermärken :)
Har hållt på tänka på de där med amningen.
Hur länge ska man orka?!
Ibland är jag då så less,men de är ju så mysigt oxå.
Från första början innan Ludwig kom,
så hade jag tänkt amma i 6 månder.
Eftersom han äter så mycket nu på natten,
så vet man ju aldrig hur länge han kommer äta så ofta.
Blir ju lite jobbigare om vi ska börja gå upp en gång i timmen :S
Fast ibland är de varannan timme,lyx ;D haha
Just nu längtar jag då som vanlig till helgen.
Jag är så trött! :(
Nu ZzzZzz...

/ Nina



Utanför lägenheten


Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Men gud varför? hehe.. knäppt! Jillian petar sig i ögonen mest:P

2010-12-08 @ 08:51:49
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hehe jo Knut hade väldigt roligt åt den där bollen :D



Var upp på jobbet idag och sa att jag kan komma och jobba ngt xtra pass då det behövs! Andreas ska vara hemma nu då en månad, så då kan jag passa på att jobba lite grann tänkte jag :D så gissa vad jag kommer att sakna knut då! Även om jag tror att det kommer att var väldigt skönt iaf dom två första timmarna ;)



Jag minskade min amning väldigt mkt efter 4 månader och i slutet så ammade jag bara på morgonen. Det var väldigt lätt för Knut att sluta amma och det tycker jag är väldigt skönt! Jag känner mig väldigt befriad nu när jag inte ammar! Och om jag skulle ta fram bröstet nu för att amma honom skulle det kännas väldigt konstigt! Men det är bara att du känner av hur mkt Ludwig behöver amma sen när ni börjar med mat. Knut var ju ett matmosnter, så det är en anledning till att det gått så bra att sluta amma :)

2010-12-08 @ 20:25:53
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack tack du för dom fina orden, det värmer!

<3

2010-12-08 @ 23:17:23
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Nä hon blir mera, "va hände" "va va det där" haha:D

2010-12-10 @ 08:51:21
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0