Klipp klipp!

Lille man har börjat bli lite gnälligare nu på dagarna,
vet inte om de är tänder eller vad?!
Han ska då bita på allt.
Och brukar inte bli nöjd om han inte får nåt att gnaga på! :P
Han får gärna vänta med tänderna tills jag har slutat amma ;)
Mirr mål är att amma till 6 månader,
men man vet ju aldrig :P
Så less på dessa amnings bhar!
Så fult,och man känner sig inte alls fin i dom!
Fast jag brukar skippa dom,
och ha vanlig så man känner sig lite normal ;p

Klippte Fredrik i dag,
jag hoppas de blev bra!
Märker väl sen om jag har klippt fel nånstans :P
Gick snabbare än förra gången,
men ändå frågade han 100000 gånger om de var klart ;p
Mindre än en timme tog de,
mycket bra för att inte vara frisör ;D haha


Detta skulle jag då har gjort i veckan,
då ska vi se hur långt jag har kommit med listan :P

Ta in Sareks filt/bädd (Tycks aldrig komma ihåg den )

→ Laga ramar  ( Fredrik får laga dom,han som råkade sätta sönder dom ;) )

Städa lådan i sovrummet (överfull med saker)

→ Föra saker till förrådet ( Har fört lite,men inte allt :S )

→ Fixa gäst/Ludwigs/Fredriks rum

Städa ett skåp i köket (alldeles för fullt)

Klippa Fredrik

→ Baka (Köpt ingredienser i dag så,ett steg fram ;) )

→ Sätta upp en hylla/tavellist ( Ska jag orka?! :P )

→ Gosa med Ludwig,Fredrik får väl vara med på ett hörn också ;) ( De står ju alltid me på mina listor ;) )

Nu vet jag vad jag ska göra fram till julafton i alla fall :P
I morgon blir de då haparanda!
Måste byta ett par skor,som jag stress köpte sist.


5 dagar till julafton,
men vars är min jul känsla?!






/ Nina



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahaa :)



Jag hade oxå som mål att amma till 6 månader! Men sen när vi började med maten, var det så himla skönt att skippa en amninig och sen blev det bara att jag skippade fler och fler och det var bara skönare och skönare :D men hade han inte blivit ett matvrak, så hade det inte gått, utna då hade jag ju ammat fortfarande tror jag! Men jag är glad att jag slipper det iaf :)



Hur gåre med maten nu? Är det ngt annat än päron som han vill ha? :)

2010-12-20 @ 08:15:40
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja jo, pepparkakshus kan man ju käka upp om man tröttnar på det... beroende på hur länge det har stått ^^

2010-12-20 @ 08:46:53
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe okej! :p jo de blev bra faktiskt, det är ju inte så svårt =)

2010-12-20 @ 08:57:00
URL: http://darlingen.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey!

har du haft en bra dag? :D

2010-12-20 @ 17:41:49
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

*Kanon! nu är du med i tävlingen, lycka till!

2010-12-20 @ 19:43:23
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0