Fredag = SOVA :D



ALLT ska in i munnen! ;)

Tänkte beställa lite kläder från H&M,har 20% på barnkläder där.
Men dom har ju typ inga kläder nu till bebisar?!
Hoppas de kommer in mer kläder innan månaden är slut!

Natten gick då bra.
Vet inte om han sov bättre eller om de var som vanligt,
när han sov i sin säng.
Är så borta i bland när jag vaknar ;D
Efter Fredrik Hade farit på morgonen,
så flyttade jag över Ludwig till mig.
Mycket gosigare! ♥

I dag är de ju fredag,så då får jag sova en hel natt.
Fast de har aldrig blivit att jag har sovit en hel natt,
mamma Nina har lite svårt att hålla mig från att ge Ludwig mat :p

I morgon blir de att fara och 70 års kalas.
Och sen städa upp här,föra saker till förrådet och klä julgranen :P

/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0