Varför ?!??!?!


Varför har Ludwig börjat sova så dåligt ?
Eller mer dålig kanske man ska säga :S
I natt har han vaknat 1000 gånger och
klockan 4 vaknade han och började leka med sin kanin.
Och hela tiden han är vaken så låter han så här:
mmmmmmm.....
Efter jag hade tagit bort kaninen så var de tyst ett tag
sen började han IGEN!
Då hade han tagit bort nappen.
Satte in nappen och så var de tyst ett tag.
Sen började han igen "mmmmmm"!
Jag höll på bli galen! :p
Plus att man hörde Sarek som slickade sig på tassarna
och Fredrik som andades så man hörde de klart och tydligt!
Till slut slutade Sarek låta och Ludwig somnade efter kl. 5!
Och jag hade turen också att  somna efter ett tag ;D
1.30 timme hann man sova innan Fredrik alarm gick & Ludwig vaknade igen!
Snälla snälla hoppas Ludwig sover bättre i natt!
Nu ska jag gå och sova om Ludwig tillåter! ;p



Ett tips!

Om man "gillar" Pite Havsbad på facebook,
så får man en övernattning,middag,frukost,bad & show för 495:- ! :)










Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Visst äre jobbigt när dom vaknar sådär?? =/ det gäller då att inte plocka upp honom! Jag vet att Knut gjorde sådär nån gång när han var mindre, men jag plockade inte upp honom, utan lät han ligga och prata för sig själv i mörkret och efter 1 timme och 45 minuter så somnade han om! Dom är allt knäppa ibland :)



Hade ni ngt rum åt Ludwig? För ni kanske ska testa flytta Ludwig till sitt rum, så vaknar han inte av Fredriks väckarklocka?

2011-02-01 @ 08:45:59
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0