73 !


Då var dagen slut!
Dagen började kl. 7 för mig!
Fy vad jobbigt att vakna då! Inte min favorit tid ;p
Fredrik väckte mig för jag skulle gå och lägga med bredvid Ludwig,
sover i gästrummet när Fredrik är ledig om dagarna ;p
Men inte kunde jag somna om!
Blev att gå och i stället och göra mig i ordning för frisören ;D
Har inte riktigt sett resultatet,för hon lockade håret.
Värre kunde de ju inte bli! Så mamma Nina är nöjd ;p
Nu gäller de bara fundera om jag ska färga/tona håret.
Kl.13.15 var de Ludwig som skulle vara i centrum,
nog för att han alltid är de men extra mycket ;)
BVC stod på tur!
Han är 73 cm lång nu!
9160 gram går jag och bär på varje dag också :P
Läkarundersökning var de också.
Allt var bra.
Mycket fin hud hade han också!
Läkaren frågade om vi fick smöra in han mycket.
Men de behövs inte :)
Helt perfekt  är han så klart! :) ♥
Efter vi hade varit hos Barbro & läkaren hade sett på Ludwig,
så skulle en tandhygenisk prata med oss.
Ludwig fick en tandborste,
som har varit så rolig hela dagen :P
Nä,nu ska jag se lite Criminal minds!





Sliten när man vaknar kl. 7 ;p






Borsta / Leka med tandborsten innan man sover ;)







Utsikt från balkongen :)











Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jag hade tänkt gå direkt nu på morron, men tog länge innan jag somna igår! Så det blir lite senare som jag ska fara, men ändå på förmiddagen hoppas jag! Kanske kring kl 10.00? :)



Tycker du blev snygg i håret :D roligt med rött!

2011-01-27 @ 07:35:31
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Sofia

Fint det blev!! :)

2011-01-28 @ 17:16:02
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0