Tidigt i säng?

Ska jag lyckas gå och sova tidigt i dag?
Har duschat och städat klart för i dag,
nu ska jag bara se på tv och ta de lugnt ett tag innan de blir sängen.
Jag hoppas jag inte glömmer bort tiden :P

I dag har vi inte gjort så mycket.
Ludwig har varit grinig hela dagen och kvällen!
När han har ätit,skulle sova,legat på golvet och lekt,varit i gå stolen,när man har bytt blöja.
Ja,hela tiden!
Ingen rolig dag!
Jag hoppas han är liite snällare i morgon när Fredrik jobbar.
For en snabb sväng till Frida och Robin också och åt middag där,
mysigt :)
Ludwig var tyst och fundersam ett tag där sen skulle man visst vara gnällig där också ;D
Han fick hoppa i säng direkt vi kom hem,så nu har de varit tyst här i nån timma :P
I går prövade jag och Frida på att göra macarons!
Haha,säger jag bara!
De är inget jag kommer göra ofta!
Jag vet inte hur länge vi höll på!
Gjorde både hallon och choklad/hasselnöt.
Choklad var min favvo! :P
Nä,soffan nu. Känner att jag börjar få ont i huvudet :S
/ Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0