I dag och i går!


I går så for jag och Ludwig med mamma och pappa till haparanda och finland.
Han var så snäll hela dagen :)
Tror vi for vid kl. 14.30? och kom hem kl. 19.
Under hela tiden så åt han vara en gång när vi var på ikea, ca 18.00.
Och han sov bara när vi for dit,men bara 20 minuter.
Och sen 30 minuter när vi var på väg hem.
Dom små kan då verkligen överraska :P
De var väl så mycket att se på så han hade inte tid med nåt annat :P
Trodde han skulle bli grinig efter ca 2 timmar som han brukar,men inte de!
Ludwig fick mockasiner?,3 par strumpor,en body,en liten snigel och en förvarings tunna :P
Mamma Nina fick en t-shirt,en spets tröja,en lampa,glödlampor :P
De var i går de!

I dag har vi inte gjort så mycket.
Har tänkt fara och handla,
men jag väntar ett tag.
Fredrik är magsjuk?
Tänkte lämna Ludwig hemma,blir lättare så.
Inte lätt att bära allt själv till bilen.
Men nu sover Fredrik och Ludwig har vaknat nyss,tror jag?
Tänkte laga de vi åt till nyår,var så gott såååå ;D
Nä,nu ska jag se om han verkligen har vaknat eller om jag hör fel :P

/ Nina




Ludwig på julaftons morgon :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0