Hmm...


Har hoppat tillbaka i dom gamla vanorna att vara uppe alldeles för länge ;/
I helgen kan jag då inte gå och sova så här sent!
Blir ensam med bebis och hund hela helgen!
Tänkte att jag skulle få städat bort de mesta innan Fredrik far i morgon :P
Kanske de blir en tripp till haparanda i morgon,
måste fara och lämna tillbaka en åkpåse som vi fick i julklapp.
Har redan en,så vi tyckte att vi kan lämna tillbaka den och köpa en barnstol i stället.
För de behöver Ludwig då verkligen!
nä,nu ger jag upp!
john blund,du kan komma nu ;D
/ Nina



♥ Gos Ludwig med snutten och snuttekaninen sin ♥


Kommentarer
Postat av: Nina 24 år - mamma till Maja (22:a maj -07) och Ellen (27:e juli -10)

Visst var det smart! :)

Men man kan inte ha för mycket vatten då flyter stolen till slut :D



Söt son du har, det skiljer bara två dagar mellan honom och min Ellen såg jag!

2011-01-07 @ 07:03:24
URL: http://vartvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Haha joo jag förstår, man vill ju ha kvar sin lilla bäbis ett tag :) Knut han vill inte ens vara i famnen längre och mysas! Skitiriterande! När man tar upp honom för att mysa, så puttar han bara bort en! Dumma unge :)

2011-01-08 @ 03:04:26
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0