Fixat..

 Har hållt på fixat i gäst/Ludwigs/Frediks rum.
Ren bäddat sängen,tagit bort en massa från rummet,hängt upp saker på väggarna m.m.
Äntligen,säger jag då bara!
Så nu är alla dom där sakerna i köket,haha!
I morgon blir de att försöka få in dom i nån garderob eller nåt.
Detta städande tar aldrig slut!
Har hållt på med sko garderoben också!
Jag har massa skor och Fredriks har massa skor!
Så tillsammans har vi alldeles för mycket skor ;D
Man har verkligen alldeles för mycke saker!
Och ändå fortsätter man ta hem mer ;p
Ludwig går/hoppar fram här på dagarna i sin gå stol.
Han vill då inte stilla still!
I dag när jag hade duschat så fick han vara i babysittern som jag hade satt på sängen.
Efter ett tag började han böja sig fram så hela babysittern höll på fara ner från sängen!
Tur att jag stod nära där!
De går så snabbt, så POFF så kan dom inte vara stilla mer!
I fortsättningen blir de då leka i sängen,liggandes ;D
Till och me när han ska äta så kan han inte vara stilla,
han sitter och far fram och tillbaka i stolen.
Precis som i pampers? reklamen :P
/ nina



Så kul att dra ner tvätten som mamma har vikt så fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0