BVC


I dag har de varit mycket mycket kalls ute!
Ville stanna inne hela dagen,
men vi hade tid på bvc kl. 13.
Började kl. 12 och göra oss i ordning,
men ändå kom vi försent :P
Kanske inte försent,men prick kl. 13 :P
Nu är lill Ludwig 71 cm lång och väger 8955!
Inte konstigt de var jobbigt att bära han till BVC från bilen :P
Vi stannade kvar där ett tag och lekte till nån blev gnällig och trött ;P
Han har varit mer gnällig av sprutorna i dag än förra gången.
Men inte sååå farligt :)
Skulle hämta Fredrik från jobbet kl. 19.00.
Ludwig blev trött kl. 18,
så jag tänkte att jag skulle lägga han så han fick sova tills vi skulle hämta pappa Fredrik.
Och så blev de,men de var inte bara Ludwig som somnade!
Utan jag också!
Vaknade av att de bankade på dörren,
då var de Fredriks mamma och pappa.
Klockan var 19.30! Fredrik hade fått gå till en kompis och tok ringa till mig :p
Så de kan gå ;)
Nä,nu ska jag gå och sova.
Har ont i huvudet,har haft de sen jag blev väckt :S

/ Nina



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Nu är han lika stor som Knut var på sista kontrollen! Han borde vara ikapp Knut nu :)



Nix, Knut har inte den bodyn! Men den är skitläcker :D

2011-01-05 @ 01:20:05
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0