Bepanthen - Glada rumpor! :D


Nu är de så att jag ska testa på att vara en buzzador
En buzzador testar på olika saker och för vidare till andra om förmålen :p
Denna gång är de Bepanthen som gäller!
Först och främst är de för små baby rumpor,
men de går även att använda de till:

torra händer
torra läppar
vinterrosiga barnkinder
lidrig solsveda
på bröstvårtor efter amning
på tatueringar

Innan jag fick hem paketet så hade jag ingen aning om att man kunde använda salvan till så mycket annat!
Man lär sig alltid nåt nytt! :D
Jag vet redan är den är bra till baby rumpor,
men nu vill jag även att ni ska ta del av salvan!
Har några prover som jag ska dela ut!
Så den som vill ha,de är bara att säga till! :)











Ludwig kollade så förpackningen var ok ;)








Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till Tord

hehe, jo världen är verkligen liten :)



Var har du hittat den där heldräkten som Ludwig har på bilden? Har letat överallt efter en fin sådan :)

2011-02-03 @ 17:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0