Barstol = rolig leksak!

!







Att han skulle kunna vicka en barstol,trodde jag ju inte.
Hade ställt den där för att han inte skulle dra i sladdarna,
och de funkade ju tills han upptäckte att man kan ju flytta barstolen också ;D
Så den fick åka med han nån meter,sen tog jag bort den.
Alltid nåt bus hittar han då på! ;D

Har suttit nu och letat kläder till mig och ha på dopet,
har hittat några klänningar men är inte riktigt säker på dom.
Man har ju inte direkt den dröm kroppen man vill ha.
Men man får väl göra de bästa av saken!
Nu SOVA! :)
Sov så gott,alla där ute i Sverige?! :P


Eller vänta lite nu,de är ju the big bang theory.
Får jag ju inte missa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0