I know...


Jag vet att jag har blivit så dåligt på att uppdatera!
Flera gånger jag har tänkt att jag ska uppdatera,loggar in och får upp ett nytt inlägg.
Men sen när jag ska skrive blir de tomt,vet inte riktigt vad jag ska skriva så de ska bli kul att läsa :P
Dålig på att fota har jag också blivit. Jag glömmer bort kameran hela tiden!
Borde ha en kamera i varje rum,DÅ kanske jag skulle komma ihåg att fota lite bilder ;)

I morgon blir de luleå(?!),hoppas jag i alla fall.
Jag älskar att köpa kläder och saker till Ludwig,
roligare att köpa till han än till mig själv ;)
Tror jag tar mig en snabb titt på Lindex,kappahl & H&Ms hemsidor,
så jag är lite före ;)
Tjing tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0