Söndag

Kom hem för ett tag sen från mamma och pappa.
Jag tänkte vi skulle fara dit lite tidigare i dag,
för vi brukar alltid komma iväg så sent.
Men så blev de icke :p
Kom väl dit kl. 16 ?
Nå ja,ett tag var vi i alla fall där :)
Ludwig fick 2 par strumpor,byxa,body,tröja
och så stickade byxor och tröja till som mamma hade gjort :)
Nu måste han då verkligen få en ny overoll!
Men jag hittar ingenstans :S
Har ingen lust att lägga 1000 kr på nåt
som han kommer ha nån månad.
Han växer ju så snabbt! :O
Ska ner till kalix en snabbis i morgon,
så då kan jág fara och se va dom har att erbjuda :P
Nä,nu ska jag gå och se tv och njuta av popcorn!
/ Nina



Min gounge!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Kanske får envisas lite mer med snutten? :) jo jag hade en hund när jag var liten som jag hade med mig överallt och släppte den aldrig ut sikte! När mamma tvättade den i tvättmaskinen grinade jag och satt vid tvättmaskinen tills den var färdigtvättad ;)



Jag har beställt tröjjorna från gladagrodan.se och simplycolors.se tror jag att sidorna heter :) DYRT men bra kvalité, speciellt på simplycolors!

2010-11-15 @ 20:30:25
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0