Tisdag


I dag har vi inte gjort så mycket.
Försökt städa bort massa saker som har legat framme länge.
Ludwig har varit lite gnällig,men de gör inget.
Då får ju mamma ta upp han och gosa med han,
men jag tror han blir lite less på mig i bland när jag ska pussa på han hela tiden ;P
Nå ja,man måste passa på nu innan han blir större ;)

I morgon skulle jag vilja ta en liten snabb trip till luleå,
har lite saker jag skulle behöva.
Men jag får se hur de blir.

Och så svar till Konsumkvinnan ;D
Ica kort skulle vara bra när vi handlar där.
Handlar först och främst på Coop,
men när dom stänger kl. 21
så blir de ica :)

Nä,nu ska jag hänga upp tvätten.
/ Nina



Min lilla älskling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0