Crazy baby!


Crazy baby!
Ja,de har Ludwig varit i dag speciellt på kvällen.
Han har farit omkring i gåstolen och skrattat.
Åt vad? Ingen vet,förutom han :p
Sen har han börjat "fejk" hosta,
man hör verkligen att de inte är riktigt hosta :p
Låter så roligt! Svammel pojken ;D
Sen innan jag skulle lägga han,
så höll jag i han och mitt i allt vänder han
ansiktet mot mig och greppar tag i båda örhängen
och drar medans han försöker suga/bita på näsan min ;D
Aj aj för mina öron! De var inte små öronhängen eller!
Roligt var de i alla fall! ;)





Skulle slänga nappen,men Sarek ville testa den först ;)










Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hahahaa så gullig bild på vovven :D



Knut har oxå haft en period där han fejkhostat, vi har kallat det för hans högfärdshosta ;) och visst äre roligt att höra när dom skrattar åt ingenting?? Knut kan åla omkring och småskratta, låter jätteroligt :) och sen självklart skrattar han åt sig själv när han ser sig i en spegel :D



Jamen just de, de har du ju haft! Men brunett är ju alltid snyggt :D (säger brunetten ;))



Haha jag hade oxå velat sova igår kl 10! Och idag tänkte jag fara på gymmet direkt Knut går och sover igen, så det blir ännu tidigare :)

2011-01-28 @ 07:51:58
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Denise 21 mamma till Kevin 5

Haha vilken busunge du har!

Och jättesöt hund, (trots nappen i munnen) ;)

Min katt hette Sarek innan vi avlivade honom.

Jag älskar det namnet!

2011-01-28 @ 15:14:08
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma
Postat av: Sara, mamma till Tord

Vilken häftig bild!



Min Tord högfärdshostar också, bra att höra att andra bebisar också gör det, så jag slipper vara orolig att han är påväg att bli sjuk!

2011-01-29 @ 20:12:19
URL: http://saraew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0