Äntligen är dagen slut!

Början av dagen var inte bra!
Vaknade och märkte att jag har fått den jobbiga mensen!
Trodde jag skulle få slippa den lite längre,men icke!
Fredrik var med Sarek ute i skogen,
han hade sagt att han skulle bara ut en sväng.
Så jag skickade och frågade var han var,
ja då hade bilen åkt ner i diket så jag och Ludwig var tvungna att fara och hämta han.
Vi började göra oss i ordning,
men efter ett tag så ringde Fredrik och sa att nån annan skulle komma och hämta han & bilen.
Klockan var ju då 13,och Fredrik skulle till jobbet kl. 14.
Jag tog av Ludwig så han fick vara helt naken ett tag och UTAN blöja,
som han brukar vara varje dag.
Jag gick och slog på datorn,
och så hör jag att de låter i sovrummet.
Trodde de hade ramlat nåt på han,men neeeeeeej!
Han hade bajsat ner våran säng!
En stooor korv!
Så roligt! Jag var redan stressad av att göra mig i ordning,
för jag skulle ner till kalix och handla innan Fredrik skulle till jobbet.
Fredrik & Sarek kom in genom dörren 13,20?
Jag går till bilen,
och ser att den är helt översnöad och insnöad av plogbilen!
Snabbar mig att försöka ta bort all snö med fötterna.
Kommer äntligen ut på vägen och hamnar bakom en lastbil,
så de kommer massa snörök från den så jag ser knappt nåt.
Och efter som jag är nere i kalix på dagen,
så är ju så klart alla pensionärer också de!
Och dom har ju inte bråttom eller kan nå trafikregler!
Kom äntligen fram till Ica,
allt går bra när jag plockar alla varor.
Men när jag kommer till kassan sen så frågar jag om ett ica kort.
Har nämligen inget, och så klart hittade hon inget.
Så de blev inget kort denna gång.
Kom hem sen och dagen har väl gått ganska bra sen?
Ludwig har så klart inte sovit så länge när han väl har sovit,
nu när jag har varit/är ensam med han.
Fredrik har ännu inte kommit från jobbet,
men på 30 minuter så ;D
Skönt!
Jag hoppas ni fattade nåt av de jag skrev nu,
så svårt ibland och få ner de i ord de man tänker ;D
/ Nina




Go ungen som har rullat runt för första gången! :D
Och sen tror jag han har en liten tand på g.
Såg lite vitt i munnen ;D


Kommentarer
Postat av: Konsumkvinnan Birra

Men Nina, vad ska du med Icakort? Nog kan du väl handla på gamla firmans affär i kalix? Tråkig dag,men du ska se att det blir lättare när solen börjar lysa. Hejsvejs....

2011-01-18 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0