Okey okey..


I veckan ska jag försöka att inte äta så mycke gott eller äta alldeles för mycket :P
Det är fleera månader sen jag sa de,höll ett tag men sen gick de åt *******!
Jag vet inte hur man ska göra för att försöka skippa allt de goda,
för mig är de nog så att jag tar nåt gott när jag ser på tv.
Måste ha nåt att göra nästan hela tiden :P
Ska försöka hitta mig nåt pyssel medans jag ser på tv så kanske de går vägen!
Nog snackat om mitt gottis sug! ;D
I veckan är de min vecka,alltså jag som ska ge Ludwig välling när han vaknar.
För tyvärr så har han ännu inte slutat äta på kvällen!
Han får välling när han går och sover och sen kl. 23-24 då det är välling igen,
sen sover han till 6-7. I veckan så har Fredrik stigit upp med han så jag har fått sova vidare ;)
Jag har ingen aning aning om vad som kommer hända i veckan när jag har han.
Ludwig är kanske vaken en timme nåt sånt och sen så somnar han om,
så kanske jag får han att somna om lite mer ;)
Får se nu... I dag? fick jag han att somna om till kl. 10 :p
Och då vaknade till och med jag före Ludwig & Fredrik,inte ofta de händer! :D
Nä,nu ska jag städa upp här lite innan även jag ska sova för natten!



Dom här två plaggen fick Ludwig i går,fast en grön i stället för grå :P
Plus lite andra plagg,riktiga fynd!
Så glad över de! ;)



Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 21:42:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0