Tisdag

Dagen har gått så snabbt!
Ändå har vi inte gjort nånting!
Försökt sova lite,men då ville inte Ludwig sova. typiskt :p
Haft ont i huvudet halva dagen,men äntligen har de gått över!
I morgon ska vi brumma i väg till sjukhuset,Ludwig ska på läkarbesök.
Så i morgon ska jag allt försöka komma i tid utan att stressa och vara alldeles svettig när jag kommer dit :p
Har sett Kick ass i kväll,vet inte om den var så bra som en del tycker.
Lite överdriven kanske.
Så lust att beställa kläder! Men vet inte om jag behöver de?
Nån t-shirt kanske då.
Roligare att köpa kläder till Ludwig! :)





Bulgarien 2009


Kommentarer
Postat av: Sofia

Okej,knepigt! :-S hehe ja det skulle jag ju kunna vara, om vi inte bodde 65 mil ifrån varann!! :p fin bild på er! kram

2010-09-22 @ 08:33:29
URL: http://darlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0