Typiskt!

Just i dag tänkte jag gå och sova kl. 00.
Allt städat och fixat!
Så klart ska Ludwig somna kl. 00.30! :p
Han har pratat på i massor :p
Men han ville inte sova.
Försökte ge han mat flera gånger (han brukar somna vid bröstet)
Fredrik har vaggat han i famnen
Varit och bytt blöja, tänkte om han hade nåt otäckt i blöjan ;p
Försökt lägga mig bredvid han, se om han kunde sova då
Till slut så la jag han vid bröstet och han åt lite och svamlade
men han somnade sen :D
jaja,i morgon kanske jag får gå och sova tidigt!
Nu har jag duschat och är nästan redo för sängen!
Först fixa iskallt vatten, ett måste när jag ska sova :P
/ Nina



Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Tyvärr så är Knut sjuk =/ han är snorig och nyser och hostar.. men ingen feber än så länge iaf!



Andreas är snickare och tyvärr så finns det inte så mkt snickarjobb här uppe =/ men han har jobbat borta länge, i minst 4 år har han jobbat borta så jag är van :) men det vore ju bättre att han jobbade hemma nu när Knut kommit!

2010-10-20 @ 12:21:51
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: emma

Hej :) intresserad av en ny design? :) Har precis börjat försäljningen så passa på nu medan det inte är nån kö :)

2010-10-20 @ 15:55:26
URL: http://emmabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0